SKYFALL

Har äntligen lyckats se klart Oscarsgalan och jag blev inte imponerad!
Skyfall vann Best Original Song och det var det enda jag brydde mig om. För den var bäst. Det var för övrigt Adeles tal också.
 
På tal om Bond så har jag ända sedan den lanserades velat ha ett nagellack från OPI's "50 years of Bond, Skyfall Collection" kollektion.
Men eftersom jag då inte hade jobb (a.k.a. pengar) velade jag lite för länge och "Golden Eye" sålde slut.
Men skam den som ger sig!
 
Kollade runt och hittade till slut en sida, som inte nog med att de sålde den, den var 50 kr billigare också!
Jag beställde hem den och gick ock la mig (kl. var ca 3 på morgonen, man har ett udda schema när man jobbar natt. Fråga mig bara om Rammstein.)
Vaknade av att ett okänt nummer promt ville få tag i mig och meddela att tyvärr hade de varit mindre smarta och nagellacket var slut hos återförsäljaren.
Men om jag ville kunde jag få "The Bondette Mini Kit" för samma pris p.g.a. besväret fast den egentligen är dubbelt så dyr.
"För samma pris? För ett kit som innehåller de lacket jag vill ha plus tre andra om än i mindre format? Låter bra tycker jag!"
 
Dagen efter fick jag de i posten. Service, you are doing it right!
 
 
Inte nog med att de är snygga som stryk, så är det döpta efter Bond-titlar.
Gissa vilken som är "Golden Eye".
Hint: Inte den röda.
 

Kommentarer

Comment Here:

Name:
Kom ihåg mig?

E-Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback