Jag fäller hår. Deal with it and party on!

Idag firades mamma efter att ha fyllt år tidigare i veckan.
Det blev en liten samling med mycket fika och skoj.

Födelsedagsbarnet bestämde sig förövrig att det var ett perfekt tillfälle att bli fin i håret och satte mig kusin i arbete. När hon ändå var i gång så bad jag henne toppa mitt hår och klippa till luggen.

Två timmar senare hittar mamma fortfarande hår som jag dragit över hela huset, för det måste ju vara jag eftersom det alltid har varit mitt hår som har kamikaze-tendenser. Nevermind att jag klippte mig inne i badrummet precis som hon och såg till att borsta av mig innan jag klev ut.
 
 
Tar jag i mitt hår blir det ramaskri. Borsta jag det förföljer hon mig med dammsugaren.
 

Kommentarer

Comment Here:

Name:
Kom ihåg mig?

E-Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback