Just keep swimming!

Igår var så random, men awesome.
Var och simmade/badade med Hanna på simhallen efter att det bestämts lite tvärt dagen innan. Köpte ett "BADA BADA BADA BADA BADA" kort. Det hette så! Fast de kallade det för BADA x5.
Att bada var superkul eftersom jag inte rört mig på ca hundra år och lite mindre irriterande för det var simskola hela tiden och det plaskade runt små vilsna barn överallt.
I bastun diskuterades allt från skräckfilm till religiösa abnormaliteter. Jag tror vi lyckades skrämma bort två kvinnor...

Fick även reda på att det var ett helvete att ta sig hem till Hanna med buss. Inte ens människorna som jobbade med bussar hade någon aning om vart hennes busshållplats låg.

Kvällen avslutades men kusinen framför TV:n för jag hade inte sett "Men in Black III". Den var asbra! Tvåan sög ju väldigt mycket så jag blev positivt överraskad.
Jag lyckades lista ut en plot point lååångt innan den hände och det kan vara för att det var obvious men jag tänker ta det som att det var jag som är awesome.

Kommentarer

Comment Here:

Name:
Kom ihåg mig?

E-Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback