Piercing, Gummiboll och ett Gott Nytt År

Är du inte på topp runt nålar och ska ha något med dem att göra?
Ta med mig på egen risk.
För jag kommer skratta åt din vånda.
Det har några männskor lärt sig den hårda vägen.
 
När det var min tur var jag lugn som en filbunke.
Hur vet man att filbunken är lugn? Tänk om filbunken skriker i tystnad? Tänk om filbunken har fru och barn och man äter upp filbunken?
 
 
Har även fått reda på att jag är extremt dålig på att fånga gummibollar. När jag och Seans lillasyster (som kommer bli löjligt snygg när hon når den åldern) lekte "fånga gummibollen" slutade de oftast med att hon fick krypa under soffor och bord för jag var ganska värdelös.
Gråter inte över det eftersom det inte känns som en särskilt efterfrågad förmåga.
 
Och det är har varit persiskt nyår. De sämsta året var det också. Har knappt firat det alls.
Tråkigt.

Kommentarer

Comment Here:

Name:
Kom ihåg mig?

E-Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback