Recovery meter: FULL!

Det är någon dag över en månad sedan jag landade säkert men dödstrött i lilla gamla Umeå.
Efter kramar och välkommen hem hälsningar satte jag prompt ner i soffan och slog på TV:n. Det var Sammy jag saknat mest. (Våran TV är en samsung)
Kommer inte ihåg vad som gick just då men det är inte det viktiga. Att mötas igen efter en så lång tid, det var vad jag väntat på.

I en månad har jag inte gjort så mycket förutom att träffa vänner och kollat runt lite efter jobb. Och kollat på TV så klart. Men nu har krafter samlats ihop och det är dags att gå vidare.
Jag säger officiellt tillsvidare adjö till Japan med ett "One Piece" maraton.
Jag ska äntligen ta tag i det igen och se ikapp de ca 300 avsnitt jag ligger efter. Eller det blir ju ca 450 efter som jag ska se om ända från "Skypiea Saga".

And now...back to anime!


Kommentarer

Comment Here:

Name:
Kom ihåg mig?

E-Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback